torsdag den 22. september 2011

Forsøg på serieproduktion

Jeg var med Fifty og Charlie til OSH kortaften i Scrapfactory i tirsdags. Jeg begyndte på en serieproduktion efter fif # 1 fra OSH bloggen, som jeg fortsatte da jeg kom hjem. Det lykkes mig aldrig at fortsætte helt samme design i længere tid af gangen. Jeg startede med de lilla/blå kort længst til venstre og havde de bedste intentioner om at fortsætte i den stil indtil jeg mindst havde 20, meeen....   Jeg starter med at lave små ændringer, og ender med noget helt andet.
Udviklingen ses på billedet og går fra venstre mod højre. Jeg sluttede af med de stemplede træer med bling på. Jeg keder mig ved at lave det samme hele tiden, og det skal jo være sjovt at have en hobby ;)
Jeg fik lov at få resterne af de 3 ark papir, jeg var begyndt at bruge hos Scrapfactory med hjem, så jeg kunne fortsætte produktionen herhjemme. Der er lige til et par kort til, som jeg kan hygge mig med inden de skal ind til naboen og afsted til Afganistan eller Kosovo.

3 kommentarer:

  1. Sådan en OSH aften lyder hyggelig. Flotte kort, du fik lavet og mange!
    Tak fordi du kiggede forbi mig.

    SvarSlet
  2. Hej og tak for sidst. De blev så lækre dine kort og dem med juletræ og grankant er også SUPER. Nu må du huske at linke til dit indlæg under Fif No 1 så du kommer med i Cecilies konkurrence. Nabohilsen Charlie

    SvarSlet
  3. Superflotte kort - allesammen.
    Du har da godt nok været flittig. Og jeg ved lige nøjagtig, hvordan du har det med serieproduktion. hihi.
    Alt med mere end 2 = serieproduktion for mig. Jeg gider heller ikke, så er det ikke sjovt mere. Men bare man kan afveksle lidt, som du har gjort her, så hjælper det på tålmodigheden.
    Smukt papir du har brugt.
    Dine juletræskort er bare så fine. Lækkert stempel og lækker borderkant.
    God weekend.

    SvarSlet