tirsdag den 9. oktober 2012

Godter fra convention.

Jeg fik et lift med Charlie og Gitte  til convention. Det var mit første besøg på convention, men nok ikke mit sidste :-)
Jeg fik hilst på en masse søde mennesker og lært et par nye stempel teknikker - og så fik jeg shoppet. Jeg har taget 3 billeder for at få alle de dejlig ting med, og så alligevel ikke, for jeg købte også kvist- og ensfarvet karton, som jeg ikke har med på billedet. Jeg glæder mig til at pakke ud og lege med det hele. Især glæder jeg mig til at komme igang med alle mine nye Cover-a-Card stempler.

På vej hjem fra Middelfart holdt vi pit stop hos Mette Hyldig, til kaffe og dejlig friskbagt kage. rigtigt hyggeligt og mums for en dejlig kage.

4 kommentarer:

  1. Så kan jeg bedre forstå at bilens lygter lyste opad, da I rullede ind i indkørslen :-) Skønne indkøb...og tak for besøget, det må vi gøre om en anden gang. I dagslys og med scrapsagerne medbragt.

    SvarSlet
  2. Hvor ser det bare ud til at være mange dejlige ting du har købt dig :-)
    Krammer Heidi

    SvarSlet
  3. Mums en masse lækre ting, du fik købt. Det er leg til mange vinter aftener her!

    SvarSlet
  4. Nå da da...Du har nok sort bælte i shopping. Sikke mange fine ting du fik med dig hjem. Nu kan du da selv lave baggrunde til enhver anledning. hihi.
    Man må ellers ikke køre med overlæs, og gad vide om ikke I har haft det !
    Det var så hyggeligt lige at hilse på - og snakke lidt med dig igen. Godt du kom med, og godt du kommer igen. Convention ER altså sjovt.

    SvarSlet