onsdag den 23. april 2014

Tillykke med fødselsdagen Charlie

2. Påskedag fyldte Charlie rundt. Jeg valgte en kombination af kort og æske, så jeg fik indpakning af gaven integreret med kortet. Puh, det krævede lige lidt hovedbrud at få målene på æsken til at passe, så den die jeg havde købt kunne være i indeni, sammen med den "buket" som hun også skulle ha'
Jeg gik lidt over gevind med glimmeret, når man nu endelig godt må, men jeg advarede behørigt om at kortet ikke måtte komme i nærheden af OSH, da jeg afleverede det. Her ser i resultatet.




Da det nu var påske, var der også lidt påskegodt til Kjel og fødselaren.


Håber alle har haft en god påske ;)

4 kommentarer:

  1. Jeg syntes at det kort var var så flot, og sjovt fundet på :0)

    SvarSlet
  2. WOW.... hvad ellers kan man siger, et fantastik "kort" , det er faktisk ikke bare et kort det er et kunstværk...super flot, hun blev sikkert meget glade for den, fortsat god uge, mvh Vikki

    SvarSlet
  3. WAUW... sikken en fantastisk idé...
    SMUKT KORT/æske...

    SvarSlet
  4. Ja sikke vi blev forkælet og jeg kan fortælle dig at dit kunstværk blev behørigt beundret af påskegæsterne. I dag har vi også taget hul på påskeægget - så mange tak for det hele. =0)

    SvarSlet